20 Kasım 2009 Cuma

Muhteşem Kraliçe Dizi Konusu

MUHTEŞEM KRALİÇE SEON DEOK

[Resim: muhtesemkralice2.jpg]

Ad: 선덕여왕 / Queen Seon Duk / Seonduk Yeo Wang / Muhteşem Kraliçe Seon Deok
Tür : Tarihi
Bölüm: 62
Yapımcı Kanal: MBC
Yapım Yılı: 2009
Özet: Kore Yarımadası'nın Güneyinde bulunan Silla Hanedanı'nın 26. Kralı Jingpyeong'un erkek evladı yoktur. Bu nedenle büyük kızı Prenses Deok Man (Kraliçe olunca Seon Deok adını alacaktır) , onun yerine geçecektir . Ancak Seju (Silla Sarayında Önemli bir görev) Görevini Sürdüren Mi Shil , tahtı ona vermeye niyetli değildir. Ve bununla beraber olaylar başlar...

Başrol :

Lee Yo Won - Prenses Deok Man,
Nam Ji Hyun - Genç Prenses Deok Man
Ko Hyun Jung - Mi Shil
Yoo Yi - Genç Mi Shil
Uhm Tae Woong - Kim Yoo Shin
Lee Hyun Woo - Genç Kim Yoo Shin



Oyuncular:
Jo Min Ki - Kral Jinpyeong (Duk Man'ın Babası)
Baek Jong Min - Genç Jinpyeong
Kang San - Küçük Jinpyeong
Yoon Yoo Sun - Kraliçe Ma Ya (Deok Man'ın Annesi, Kral Jinyeong'un Eşi)
Park Soo Jin - Genç Ma Ya
Park Ye Jin - Prenses Chun Myung (Kral Jinpyeong'un 2. Kızı; Kim Yong Choon'un Eşi)
Shin Se Kyung - Genç Prenses Chun Myung
Seo Young Hee - So Hwa
Park Jung Chul - Kim Yong Soo (Kral Jinji'nin Büyük Oğlu)
Do Yi Sung - Kim Yong Choon (Kral Jinji'nin 2. Oğlu)
Yoo Seung Ho - Kim Chun Chu (Kim Yong Chool ve Prenses Chun Myung'un Oğlu)
Park Eun Bin - Bo Rang (Mi Shil'in Kız Torunu Bo Jong'un Kızı; Kim Chun Chu'un Eşi)
Jung Hye Sun - Leydi Man Ho (Jinpyeong ve Man Myeong'un Annesi)
Shin Goo - Eul Je
Im Ye Jin - Leydi Man Myeong
Jung Ho Bin - Moon No (Hwarang Savaşçılarının 8. Lideri)
Im Ho - King Jinji (Kral Jinji)
Lee Soon Jae - (Kral Ji Heung)
Kim Nam Gil - Bi Dam (Mi Shil'in Oğlu)
Park Ji Bin - Genç Bi Dam
Jung Woong In - Mi Saeng (Mi Shil'in Küçük Erkek Kardeşi Hwarang Savaşçılarının 10. Lideri)
Dok Go Young Jae - Se Jong (Mi Shil'in Eşi Hwarang Savaşçılarının 6. Lideri)
Jun Noh Min - Seolwon (Mi Shil'in Sevgilisiı Hwarang Savaşçılarının 7. Lideri)
Kim Jung Hyun - Ha Jong (Mi Shil ve Se Jong'un Oğlu; Hwarang Savaşçılarının 11. Lideri)
Baek Do Bin - Bo Jong (Mi Shil ve Seol Won'un oğlu)
Kwak Jung Wook - Genç Bo Jong
Qri (큐리) - Young Mo (Mi Shil'in Kızı Kim Yoo Shin'in Eşi)
Ahn Kil Kang - Chil Sook
Song Ok Sook - Seo Ri
Kang Sung Pil - San Tak
Kim Dong Soo - Hyeop Seong
Jung Sung Mo - Kim Seo Hyun
Lee Moon Shik - Jook Bong
Ryu Dam - Go Do
Jung Ho Geun - Seol Ji
Joo Sang Wook - Wol Ya
Moon Ji Yoon - Si Yeol
Shin Tae Hoon (신태훈) - Genç Si Yeol
Jun Young Bin - Gok Sa Heun
Jung Hyung Min (정형민) - Genç Gok Sa Heun
Park Young Seo - Dae Pung
Lee Suk Min (이석민) - Genç Dae Pung
Go Yoon Hoo - Ho Jae (Hwarang Savaşçıları'nın 14. Lideri)
Hong Kyung In - Seok Pum
No Young Hak - Genç Seok Pum
Lee Seung Hyo - Alcheon
Ho Hyo Hoon (호효훈) - Genç Alcheon
Kang Ji Hoo - Im Jong
Kim Suk - Genç Im Jong
Suh Dong Won - Deok Chung
Lee Do Hyun - Genç Deok Chung
Jang Hee Woong - Bakui
Seo Sang Won - Genç Bakui
Lee Sang Hyun - Pil Tan
Kim Tae Jin (김태진) - Genç Pil Tan
Choi Sung Jo - Seon Yeol
Oh Eun Suk (오은석) - Young Seon Yeol
Kim Dong Hee - Wang Yoon
Ryu Sang Wook - Dae Nam Bo
Kim Sang Bin (김상빈) - Genç Dae Nam Bo
Choi Woo Sung (최우성) - Genç Wang Woo
Park Jae Jung - Sa Da Ham (Mi Shil'in İlk Aşkı)

Yönetmen: Park Hong Kyun (박홍균) & Kim Geun Hong (김근홍)
Senarist: Kim Young Hyun & Park Sang Yun (박상연) [/b]

alıntıdır : www.koreanturk.com

Muhteşem Kraliçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder